Ταυτότητα Προϊόντος:
Το Pegasus Web App Parking προσφέρει την πλέον ολοκληρωμένη λύση μηχανογράφησης για επιχειρήσεις στάθμευσης. Υποστηρίζει απεριόριστους χρήστες χωρίς επιπλέον κόστος ανά θέση εργασίας και επιτρέπει πρόσβαση από παντού. Εναρμονίζεται πλήρως με τις φορολογικές απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, υποστηρίζοντας την online αποστολή παραστατικών (myDATA), ηλεκτρονική τιμολόγηση (B2B & B2G) και ψηφιακό πελατολόγιο. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά απλή, με αυτόματες εκδόσεις κουπονιών & παραστατικών και ειδικούς τιμοκαταλόγους.
Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Web App Parking
απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Διαχείρισης Χώρων Στάθμευσης που παρέχουν και
άλλες υπηρεσίες στους Πελάτες τους. Οργανώστε σωστά τις βασικές λειτουργίες της
Επιχείρησής σας και μειώστε τα λάθη στις χρεώσεις.
Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:
- #myDATA_ready Λύση, εναρμονισμένη με την οδηγία της ΑΑΔΕ για On-line αποστολή των παραστατικών σε πραγματικό χρόνο
- Δυνατότητα διασύνδεσης με την πιστοποιημένη υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης - einvoicing από την ΤΕΣΑΕ (Αρ. Πιστοποίησης 2023_07_116TESAE_001_Pegasus e-invoicing_V1_14072023.) και Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για συναλλαγές με το Δημόσιο (B2G - Business 2 Government). Απαλλαγείτε από τα κόστη αναβαθμίσεων ταμειακών μηχανών και Φορολογικών Μηχανισμών (ΦΗΜ).
- Διαχείριση μονίμων οχημάτων - Ειδικοί Τιμοκατάλογοι - Μαζική Εισαγωγή/Εξαγωγή οχημάτων και αυτόματη έκδοση των σχετικών παραστατικών παροχής υπηρεσιών
- Υποστήριξη υποχρέωσης τήρησης Ψηφιακού Πελατολογίου σύμφωνα με τις νέες φορολογικές διατάξεις
- Πρόσβαση από Παντού - Cloud Web-based περιβάλλον
- Συγκεντρωτικό Dashboard για χρήσιμα Στατιστικά σε πραγματικό χρόνο
- Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Εισαγωγή Οχήματος με Αριθμό Κυκλοφορίας - Αυτόματη έκδοση κουπονιού - Εξαγωγή Οχήματος και Έκδοση παραστατικού) με ελάχιστα κλικ
- Δυνατότητα πολλαπλών Τιμοκαταλόγων πχ για Μόνιμα Οχήματα, Έκτακτα Οχήματα, Οχήματα Υπηρεσιών κτλ
- Λιανική Πώληση Αξεσουάρ/Λιπαντικά και Παροχή Υπηρεσιών για Πλύσιμο Οχήματος
- Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Multi-user Άδεια Χρήσης - Οργανώστε κάθε πτυχή της Επιχείρησης χωρίς επιπλέον κόστος ανά χρήστη
- Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Όλες οι εργασίες με το πάτημα ενός πλήκτρου
- Εμπορική Διαχείριση μέσα και λογιστική εποπτεία για τη βέλτιστη οικονομική Εικόνα της Επιχείρησης (Διαχείριση Πελατών - Πωλήσεων - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων/Πληρωμών)
- Πλήρη επεκτασιμότητα με την προσθήκη Extra Module καλύπτοντας κάθε νέα ανάγκη για την επιχείρηση
- Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων με το Module Καταστήματα
- On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
- Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς